divendres, 8 de març del 2013

Carta de navegació


Salutacions andromedianes als seguidors/res d'aquest blog.
Un cop més escric una petita carta de navegació per ajudar a situar-vos aquest estrany lloc. A la última missiva ja havia anat presentant cadascuna de les meves seccions. Haureu comprovat que el plànol era bo. Les seccions proposades des del principi han tingut una costant continuïtat aquests anys en un promitg de dues entrades mensuals. De forma natural, cada cop costa més llegir escrits "aleatoris"del dia a dia, i en canvi gairebé tots s'inscriuen dins aquestes. Les seccions de la que es composa aquesta publicació, i que podeu veure a la la dreta, són les que la sustenten, i cada cop prenen més importància.
Tal com profetitzava, "Rapsòdia" acaba els seus dies i molt probablement serà substituïda per una de nova encara per determinar. Sembla que la secció "Ètica i estètica" tampoc és gaire reeixida, però s'intentarà mantenir-la. Les altres quatre gaudeixen de plena salut.
Aquest blog no és obert ni fresc, tal com manen avui els cànons a la xarxa. Més aviat fa pudor de ranci. Em refereixo que cobreix un espai temporal concret de la meva vida que comença als setanta i acaba fa quinze anys quan tots els meus referents es van estabilitzar. Els "Dibuixos elèctrics" per exemple, són tots ells fets als noranta amb unes circumstancies concretes, tinc els que tinc. També arribara un dia que deixaré de portar les aemas, i que ja haure parlat de tots els meus referents.
Després hi ha la "Andromedia", que es titula igual que el blog i cada cop és més i més present. Haureu vist que és una novel·la. Bé més que una novel·la és una història amb molta vocació. És presenta com un relat de capítols curts i concentrats presentats amb cert desori. Aquest relat, que us presentaré un dia, és l'element clau. Acabara donant cert sentit al blog i marcara els seus dies. El final de l'un serà també el final de l'altre.
Amb tot això, l'únic que vinc a dir, és que totes les meves seccions estan acotades i evidentment, aquesta publicació acabara. Deixarà de ser en un final aproximadament fixat que penso deixar a l'aire.